Η Κοινότητα στην Αίγινα

Το Σάββατο 10/11 συναντηθήκαμε οι τρεις Κοινότητες στη Εστία μας και κατευθυνθήκαμε με τον ηλεκτρικό προς το Πειραιά με προορισμό την Αίγινα. Αφού τακτοποιηθήκαμε στο σχολείο που μας φιλοξένησε, η περιπέτεια άρχισε. Χωριστήκαμε λοιπόν σε δύο ομίλους για να κάνουμε την έρευνα μας για το ξακουστό φιστίκι Αιγίνης όπου μάθαμε αρκετά πράγματα για  αυτό και δοκιμάσαμε νέες γεύσεις με κύριο συστατικό το φιστίκι. Επίσης επισκεφτήκαμε και το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αίγινας και το Ναό του Απόλλωνα. Εκεί είδαμε τα ωραία εκθέματα και τα αγάλματα και μάθαμε αρκετά για την ιστορία της. Με την επιστροφή μας σχολείο ετοιμάσαμε τα πράγματα μας και αφού ανεβήκαμε στα ποδήλατα ξεκινήσαμε να κατευθυνόμαστε προς το μοναστήρι  του  Άγιου Νεκτάριου. Η ποδηλατάδα μας είχε αρχίσει για τα καλά, γέλια, διασκέδαση, κατηφόρες, ανηφόρες, κούραση αλλά πάνω από όλα κέφι ήταν κάποια από τα ”πράγματα” που μας συνόδευσαν τις ώρες της ποδηλασίας. Μόλις φτάσαμε στο μοναστήρι ανεβήκαμε πάνω για να το δούμε, να ανάψουμε ένα κερί και τραβήξαμε πολλές φωτογραφίες, μιας και η θέα από εκεί ήταν υπέροχη. Με την άφιξη μας στο δημοτικό σχολείο η ποδηλατάδα μας είχε τελειώσει, για σήμερα, και έτσι ξεκουραστήκαμε παίζοντας διασκεδαστικά παιχνίδια που ευχαριστηθήκαμε όλοι και μας έδεσαν περισσότερο σαν Κοινότητα.
Η επομένη μέρα ξημέρωσε με αρκετή ενέργεια και η Κοινότητα μας αφού έφαγε ένα κάλο πρωινό άρχισε να ετοιμάζεται για ακόμη μια βόλτα με τα ποδήλατα. Σήμερα θα πηγαίναμε  στην Σουβάλα και μετά στα ιαματικά λουτρά της περιοχής. Η διαδρομή ,αν και κουραστική, ήταν υπέροχη με πολύ όμορφα τοπία και μαγική θέα δίπλα στην θάλασσα. Όταν γυρίσαμε στο σχολειό  όλοι πονούσαμε αλλά ξέραμε ότι η εκδρομή αυτή ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. Η ώρα της επιστροφής στη βάση μας είχε έρθει και έτσι επιβιβαστήκαμε στο πλοίο μέσα στο οποίο ακουγόταν κυρίως το γέλιο της Κοινότητας που θυμόταν τις ωραίες στιγμές της εκδρομής, η οποία θα μείνει αξέχαστη σε όλους μας.