Χειμερινή εκδρομή στον Κίσσαβο

Η φετινή χειμερινή ήταν κάτι το ξεχωριστό, καθώς συνοδοιπόροι μας υπήρξαν οι Aνιχνευτές του 37ου Σ.Π.Α στο φανταστικό βουνό που ονομάζεται Κίσσαβος.  Με αφετηρία το χωριουδάκι  Σπηλιά ξεκινήσαμε τη πορεία μας, και σύντομα το μονοπάτι μετατράπηκε μπροστά στα μάτια μας σε ένα κατάλευκο τοπίο με έλατα για στολίδια. Μετά από το κόπο της πορείας, μας φιλοξένησε η ζεστασιά του καταφυγίου Ε.Ο.Σ Λάρισας και οι συμπαθέστατοι υπεύθυνοί του. Αργότερα το απόγευμα συσφίξαμε τις σχέσεις μας με κάθε λογής παιχνίδια και ζεστό φαγητό. Το πρωί που ξημέρωσε ξεκινήσαμε για τον απώτερο στόχο μας. Την κατάκτηση του Κισσάβου στα 1978μ. υψόμετρο. Έπειτα από αγώνα με τον άνεμο και το χιόνι… μια εκπληκτική θέα που συνδύαζε θάλασσα και βουνό, και στο βορρά οι ‘’άφταστες’’ κορυφές του Ολύμπου. Με το στόχο μας επιτευγμένο αρχίσαμε το δρόμο της καθόδου, ξαποσταίνοντας το βράδυ στο χωριό Συκούριο. Το ξημέρωμα κάναμε γενικό καθαρισμό του χώρου διαμονής μας, ενώ ύστερα μετείχαμε στη λειτουργία της εκκλησίας για τον εορτασμό των Φώτων. Από εκεί πλέον άρχισε η οριστική ολοκλήρωση της εκδρομής μας και το ταξίδι της επιστροφής από μία εκδρομή που θα μείνει από όλους αξέχαστη.

Ένζο Ντε Σούζα Μπρίτο – Κορμοράνος

IMG_1511 IMG_1512 IMG_1516 IMG_1533 IMG_1568 IMG_1569 IMG_1570 IMG_1571 IMG_1575 IMG_1589 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA