Στην κορυφή του Ταϋγετου

Το 2014 ξεκίνησε για την Κοινότητά μας δυναμικά! Στις 3 με 6 Ιανουαρίου  πραγματοποιήθηκε η χειμερινή εκδρομή της Kοινότητας μας. Ο προορισμός μας? Το ψηλότερο βουνό της Πελοποννήσου, ο Ταΰγετος. Πριν την ανάβασή μας στο βουνό, φιλοξενηθήκαμε από το 300ο Σύστημα Προσκόπων Σπάρτης στη καινούργια τους Λέσχη και τους ευχαριστούμε θερμά γι’αυτο.
   Η πρώτη μας πορεία ξεκίνησε με χαλαρό ρυθμό από την πηγή Μαγγανιάρη και έπειτα από 3 ώρες φθάσαμε στο καταφύγιο. Κατά την διάρκειά της απολαύσαμε την υπέροχη φυσική ομορφιά που μας προσέφερε το βουνό και με τον καιρό να είναι πάντα με το μέρος μας. Στο καταφύγιο είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και αρκετούς ορειβάτες που με την εμπειρία τους μας έδωσαν χρήσιμες πληροφορίες για την ανάβαση μας στην κορυφή την επόμενη ημέρα.
   Η επόμενη μέρα δεν είχε καλά καλά ξημερώσει και η Κοινότητα είχε ήδη ξεκινήσει να φτιάχνει σακίδιο κορυφής. Μετά από ένα δυναμωτικό πρωινό και τον ήλιο να μας χαμογελά ξεκινήσαμε για την κορυφή. Αρχικά η πορεία μας ήταν εύκολη. Μέχρι που ξεκίνησαν οι απότομες πλαγιές με χιόνι και κρυμμένους βράχους.. Στόχος μας ήταν να φτάσουμε όλοι μαζί στην κορυφή, αλλά περισσότερο να γυρίσουμε όλοι πίσω με ασφάλεια. Όσο ανεβαίναμε, το τοπίο ήταν λες και είχε βγει από πίνακα ζωγραφικής. Από την μια πλευρά οι χιονισμένες πλαγιές και από την άλλη τα καταπράσινα χωριά της Σπάρτης. Μετά από πολύ κόπο και κούραση φτάσαμε στην κορυφή.. Στα 2407μ βλέπεις λίγο διαφορετικά τον κόσμο από κάτω. Είναι φοβερό το συναίσθημα και πραγματικά εύχομαι όλοι να το ζήσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους.
   Η κατάβαση δύσκολη και επικίνδυνη αλλά με πολλή προσοχή καταφέραμε να φτάσουμε στο καταφύγιο, όπου μας περίμενε ζεστό φαγητό. Η περιπέτεια όμως δεν τέλειωσε εδώ γιατί είχε μόλις νυχτώσει και εμείς έπρεπε να  ξεκινήσουμε την πορεία μας προς την πηγή Μαγγανιάρη και από κει μετα τη διαδρομή μας προς την Σπάρτη. Κατάκοποι φθάσαμε αργά τη νύχτα στην Λέσχη των Προσκόπων. Η εκδρομή μας είχε σχεδόν τελειώσει..

Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους Ανιχνευτές και το επιτελείο της Κοινότητας, για την ανάβαση τους στον Ταΰγετο, ένα δύσκολο όπως αποδείχτηκε βουνό, και να τους ευχαριστήσω για το υπέροχο τριήμερο που περάσαμε παρέα.

Κουκουλας Μαρίνος – Κουκουβάγια

DSC_0001 DSC_0009 DSC_0014 DSC_0019 DSC_0036 DSC_0051 DSC_0100 DSC_0115 DSC_0116 DSC_0117 DSC_0124 DSC_0133 DSC_0138 DSC_0149 DSC_0186 DSC_0187 DSC00038 DSC00045 DSC00077 P1040009 P1050019 P1050023 (2)